רכישת דירה לקהל הדתי

מערכת שורש  יג סיוון, תשפא  5/24/2021

קו החשיבה בשנים האחרונות הוא ליצור סביבת מגורים מתוכננת כדי להקל על התושבים. הם גרים בסמוך לכל המקומות שחשובים להם וכך הם מגיעים אליהם במרחק הליכה
.......................

רכישת דירה לקהל הדתי
רכישת דירה
החשיבות הגדולה של שמירת הצביון הדתי יהודי, מקבל ביטוי במיזם החדש שנבנה בקרית הרב סלומון בפתח תקוה. מדובר בסביבת מגורים מעולה שמשלבת מצד אחד שקט ומצד שני ממוקמת במרחק נסיעה קצר מהמרכזים המסחריים לנוחותם של הדיירים. המבנה החדשני נבנה בסטנדרטים גבוהים והוא מכיל מפרט שתוכנן מלכתחילה, כדי ליצור התאמה מושלמת לקהל הדתי. האדריכלים והמהנדסים הקדישו מחשבה רבה לנושאים הרחבים וגם לפרטים הקטנים כדי ליצור את הנוחות המקסימלית עבור כל משפחה. רכישת דירה היא לא עסקה שמבצעים לעיתים תכופות ולכן המגמה היא לרכוש דירה איכותית בסביבת מגורים מובילה שיש בה ארבעה בתי כנסת, בתי חינוך, מרכז מסחרי וחיי קהילה איכותיים.

כאשר מתכננים קניית דירה שמותאמת לקהל הדתי בוחנים כמה נושאים אקוטיים כמו ההתאמה של המכשור להפעלה בשבתות. כאשר הקבלן חושב על כך מראש ובונה את פרויקט אבן שלמה בפתח תקוה הוא מאפשר לקהל לגור בדירה נפלאה אשר בנויה בטיב מעולה ועם זאת לשמור על חיי קהילה במיקום המתאים ביותר עבור המשפחות. זו הסיבה שכבר בשלב המכירות המוקדמות נרכשו כמה דירות למהירי החלטה שהבינו שזוהי סביבת המגורים האידאלית עבורם.

רכישת דירה לקהל הדתי בפתח תקווה
קהל דתי רב אשר גר בפתח תקווה, נהנה מכל היתרונות של העיר, בתי כנסת רבים, בתי חינוך וכל השירותים הקהילתיים שחשובים לכל המשפחות. לכן כאשר הם מעוניינים לרכוש דירה חדשה לזוג צעיר בת 3 חדרים, או דירה משפחתית גדולה יותר בת 5-4 חדרים הם מגיעים למשרד המכירות באתר הבנייה, כדי לראות את התוכניות.

בין הדירות המוצעות למכירה אפשר למצוא דירות בגדלים שונים כך שכל משפחה תמצא את הדירה הנחוצה לה. יש דירות גן בנות 5 חדרים הכוללות חדרים מרווחים וגינה רחבת ידיים כך שלילדים יש מרחב פתוח לשחק ולהשתולל. כמו כן דירות 4 חדרים עם מרפסות גדולות ומרהיבות וגם דירות 5 חדרים עם מרפסות נוחות ומשפחתיות.

נגישות מקסימלית בחיי היום יום
קו החשיבה בשנים האחרונות הוא ליצור סביבת מגורים מתוכננת כדי להקל על התושבים. הם גרים בסמוך לכל המקומות שחשובים להם וכך הם מגיעים אליהם במרחק הליכה. בתי הספר, המסגרות החינוכיות, בתי הכסת, המרכזים המסחריים, המרפאות השכונתיות ועוד. כאשר הכול נמצא בקרבת מקום ובמרחק הליכה, הם יכולים לבצע במקום את כל הסידורים ללא צורך ברכב.

שינויים בהרגלי הדיור של המשפחות
לאור מגפת הקורונה, משפחות רבות החליטו לשנות את מיקום המגורים שלהם ולחפש דירה מרווחת יותר ושיש בה גינה או מרפסת נעימה. המטרה היא לאפשר לבני הבית חיים נוחים גם אם יהיו שוב סגרים. כשיש מרפסת נהדרת או גינה, בני המשפחה יוצאים לאוויר הצח ונהנים משעות של איכות חיים. בדרך זו הם לא סגורים לאורך שעות וימים בביתם ומרגישים חנוקים בסיטואציה שנוצרה.